Paaspop !!


Intussen is het volgens mij wel bekend dat ik graag naar een concert,musical of festival ga. Ik kan daar optimaal van genieten en echt tot rust komen. Alhoewel is tot rust komen beetje groot woord want je bent heel de dag in de weer.

Op dit moment ben ik op Paaspop, en ja hier heb ik best wel lang naar uit gekeken al maanden geleden heb ik kaartjes gekocht en er toch een beetje naar toegeleefd. Paaspop is letterlijk het begin van het festival seizoen dus dat is stiekem wel erg leuk. Of echter meer festivals aan doe is niet echt zeker… Ik moet op dit moment wat belangrijke keuzes maken en daar hoort leuke dingen laten schieten helaas ook bij. Toch wil heel graag naar Pinkpop dus stiekem twijfel ik nog steeds.

Komend weekend ga echter gewoon genieten… Helaas word wel dik inpakken en heel veel warmte truien, dekens enz mee nemen. Maar er staan ook leuke dingen op het programma met o.a. optredens van Skunk Anansie, Kane, Di-rect, Racoon, Epica enz. Ik ga dus vooral proberen te genieten en er top weekend van te maken.

Iedereen fijne pasen !! Hebben jullie nog leuke paas plannen ??

Een gedachte over “Paaspop !!

Geef een reactie

