Paaspop foto verslag

dik ingepakt in ons tentje

dik ingepakt in ons tentje

Afgelopen weekend luide het festival seizoen in en dat begon met Paaspop… De koudste Paaspop ooit. Ondanks de kou wel op en top genoten en eerlijk is eerlijk het festival had geweldige voorzorg maatregelingen genomen. Alle optredens vonden plaats in overdekte tenten die helemaal verwarmd waren en ook op de camping was dit het geval en was er heel de nacht een kampvuur. Ik neem jullie met een foto verslag…

 

Na het opzetten van onze tent (wat een klein drama was aangezien Jacolien de tent van iemand had geleend en toch wat groter en ingewikkelder bleek te zijn) miste we best een deel van het optreden van Di-rect. Jammer want eigenlijk wilde ik dit zien… Gelukkig wel nog deel van show kunnen bekijken.

 
 

De rest van de avond vulde we met het terrein bekijken wat mega groot was, kiezen wat we gingen eten en uiteindelijk te genieten van de afsluiter van die avond Skunk Anansie. Ik ken de band niet onwijs goed…. meerdere malen kon mee naar optreden maar sloeg altijd over. Een groot deel van de nummers kende ik dus ook niet. Maar ik vond het optreden geweldig. De sfeer en de interactie met het publiek !! Echt van kunnen genieten.

 

De tweede dag sloot een vriendin van Jacolien bij ons aan en bezochten we voor mij bekende en onbekende bands. Sommige verassend, andere iets minder…

 
De opening voor deze dag was voor Kennigston gevolgd door Blaudzun. Beide bands die nog niet eerder live had gezien en maar enkel nummer van kende. Vooral van Kennigston was wel van onder de indruk.

 
 

Hierna bezochten we het optreden van Douwe Bob maar gingen eerder weg om goed plekje bij Epica. Epica heb al vaker gezien, en is niet helemaal mijn ding… de rustige nummers vind wel altijd mooi. Een show met veel vuur en rook wolken maakte wel af.

 
Na Epica was er een behoorlijke tijd voordat Kane pas zou beginnen. We namen de tijd voor hapje en gingen uiteindelijk even kijken bij Caro Emerald. Dit vonden we helemaal niks dus gingen we de tijd vullen met nog maar een hapje en drankje en vervolgens stonden we nog enige tijd bij de bowling baan want ja zelfs die hadden ze op Paaspop.

 
 
Om 01.00 uur begon eindelijk Kane en dat maakte het wachten meer dan waard… uiteindelijk was het 2 uur maar door de klok verzetting al 3 uur voor we de tent uitliepen. Rond half 5 lagen we eindelijk weer in onze tent… En deze nacht sliep ik echt helemaal niet. Ik luisterde heel de nacht muziek, bracht tijd door bij kampvuur, in de verwarmde tent…. en Jacolien lag al die tijd in coma door haar slaap medicatie. Gelukkig heb me prima vermaakt en slaapte Maartje en Silke een stuk minder goed.

De laatste dag bezochten we nog wat bandjes en ruimde we onze spullen weer op. Ik wilde graag Beth Hart zien maar aangezien die afsloot hadden we hier echt geen zin in. Rond uur of 4 besloten we daarom ook met zn alle gewoon richting huis te gaan. Eenmaal thuis nam ik een overheerlijke warme douche en dook mijn bed in. Volgens mij heb nog nooit zo lekker en goed geslapen. Al met al was het een TOP weekend.

4 gedachtes over “Paaspop foto verslag

Geef een reactie

