Zon waar blijf je ?


Het zonnetje wil nog steeds niet echt beginnen met schijnen. Vorige week dinsdag was het een keer een mooie dag en toen voelde ik me gelijk een ander mens. Ik was vrolijk, had meer energie en had behoefte om te bewegen en erop uit te gaan. Helaas werd deze goede feeling weer gelijk de grond in gedrukt toen in de avond mijn Wizzel weer ziekjes was en continu bleef spugen. Afspraak die had staan gelijk afgezegd en de rest van de avond met Wizzel op de bank door gebracht. Heel de nacht nog wakker geweest en het bleef maar slecht gaan. Wederom contact gehad met de dierenarts en weer de nodige maatregelingen genomen. Intussen zijn we ruim week verder en lijkt het beter te gaan. Wizzel krijgt nu ander eten samen met natvoer (kip). Hier lijkt z’n maagje tot nu toe een stuk beter op te reageren. Hopelijk blijft dit zo.

Verder krijg ik de laatste tijd steeds meer de vraag ben je afgevallen ? Ben je ziek ? Ik besteedde er eigenlijk maar weinig aandacht aan. Maar het gaat idd niet zo top. Of ik daad werkelijk afval ? Geen idee ik heb bewust geen weegschaal in huis en heb zelf ook niet het idee dat ik afval. Ik eet niet meer of minder dan anders. Ik heb juist het idee dat ik in de avonduren vaker naar slechte dingen grijp. En ja moe ? Moe ben ik wel. Ik slaap de laatste tijd onwijs onrustig. De laatste tijd heb ik ook behoorlijk vaak ‘nachtmerries’. Word helemaal in het zweet wakker. Waar de dromen over gaan weet ik niet. Ik word meestal verschik wakker en weet niet waarom.

Ja van mij mag het zonnetje dus wel weer gaan schijnen. Met een zonnetje ben ik vrolijker, heb ik meer energie… en de beste bijkomstigheid is nog wel dat ik niet steeds word afgebeld van mijn werk. Doordat weer zo tegen valt kome mijn diensten continu te vervallen en ik moet eerlijk toegeven mijn zorgen worden er niet minder om. Zondag word het als het goed is 20 graden… zal het dan eindelijk ??

2 gedachtes over “Zon waar blijf je ?

  1. Hopelijk snel wat beter weer..
    Zonnetje mag van mij ook wel komen, kan niet wachten om mijn zomer kleding uit de kast te trekken XD
    Hopelijk zit je snel beter in je vel en gaan de nachten ook beter…
    X

Geef een reactie

