Terugblik Maart

 

Ik vind foto logjes op blogs altijd zo leuk om te zien. Diverse weblogs die ik volg hebben wekelijks of 1 keer in de twee weken een terugblik. Ik denk dat dit voor mij een beetje te hoog gegrepen is. De ene week onderneem ik veel dingen en de andere week bestaat alleen maar uit werk. Dus wil ik per maand een terug blikje doen. Zodat ik aan het einde van het jaar een leuk overzichtje heb.

 
Ik begon deze maand in Berlijn. Samen met een vriendinnetje won ik een vlucht naar Berlijn en boekte we een goedkoop hostel. Deze maand kon niet beter voor me beginnen.

 
Ik zorgde een paar dagen voor de katjes van een vriendinnetje (die als ik altijd op Wizzel past). Voor mij was de eerste keer dus wel een beetje spannend. Gelukkig waren we gelijk goede maatjes en heb ik me die dagen prima kunnen vermaken.

 
Ik bezocht 13 maart het concert van Kane in de 013 samen met een vriendinnetje die ik echt al te lang niet meer gezien had. Bij plaatsen van deze foto’s kom ik er achter dat het er helemaal bij ingeschoten is om verslagje te maken van dit optreden. Dit omdat Wizzel opeens ziek werd.

 
Afgelopen maand stonden opeens onwijs in het teken van mijn katje die onwijs ziek werd. Aan begin van de maand keek ik zo uit na al het leuks wat er op de planning stond en dacht ik stiekem bij mezelf nog… Maart word de beste maand van dit jaar. Dit sloeg helemaal om en ik denk dat ik in de maand Maart meer gehuild heb dan afgelopen jaren bij elkaar. Gelukkig gaat weer iets beter met Wizzel al zit de angst er nog steeds goed in. Gelukkig besef ik nu wel hoe belangrijk Wizzel is en lukt het me veel meer om ook van z’n vervelende buien te genieten😉.

 
Gelukkig had ik ook een beetje afleiding van vriendinnetjes en nam Irma me mee naar de Bios en bezocht ik een optreden van een oud vriendinnetje van een vriendinnetje van mij. Ze had me mee gevraagd en ik vond wel een leuke afleiding. Meisje had een erg mooie stem en zong prachtige rustgevende nummers.

 
En deze maand sloot ik af op Paaspop… echt even het verstand op 0 en de afleiding zoeken die ik nodig had na afgelopen maand. Gelukkig heb daar wel van kunnen genieten.

Al met al een wisselende maand… hoewel dus onwijs veel leuke dingen heb kunnen ondernemen kende het ook zeker diepte punten. Op naar een beter april !!

3 gedachtes over “Terugblik Maart

Geef een reactie

