Verslag Pink Amsterdam


Gister was het na maanden wachten dan eindelijk zover voor het concert voor Pink. Een concert van Pink stond al lang op mijn verlanglijstje maar nog niet eerder bezocht ik ook daadwerkelijk een optreden tot gister dus. Overdag ging ik al richting Amsterdam met Maartje. Waar we een gezellig dagje hadden… wat winkeltjes keken, heel veel bij kletsten, genoten van Amsterdam en natuurlijk van een Frozen Yoghurt. Als afsluiter gingen we eten bij vapiano wat een beetje ons eet tentje begint te worden hihi.

 
 

Rond 5 uur afgesproken met de rest van de meiden om richting het concert van Pink te gaan. De deuren gingen om half 7 open en we vonden een mooi plekje in de zaal. Eerst kwam er een voorprogramma en rond 9 uur begon eindelijk het concert van Pink. Ik had hoge verwachtingen omdat Pink bekend staat om haar grootste shows. En wow mijn verwachtingen zijn gewoon overtroffen. Het concert was zo onwijs gaaf. Zoveel spektakel en effecten. Echt een geweldige show. En twee uur lang gewoon op en top entertainment zonder onzinnige stukjes om de tijd vol te krijgen. Ik vond het echt geweldig. Natuurlijk had zo nu en dan behoorlijk last van lange mensen voor mijn neus (zoals altijd). Maar ik heb op en top genoten !!

 

Als Pink weer Nederland aan doet wil ik er zeker weer bij zijn !!

4 gedachtes over “Verslag Pink Amsterdam

Geef een reactie

