Goodbye April Hello May

Afgelopen maand is voorbij gevlogen, ik heb dan ook niet zoveel geblogt. Ik heb de afgelopen tijd veel mogen werken en daarnaast stond elke vrije dag vol geplant met vooral leuke dingen. Dus eigenlijk gaat het op dit moment wel oke. Ik geniet van alle leuke dingen, probeer voldoende rust te nemen in de drukte. Een korte terugblik op April.

Door alle drukte van de laatste tijd eet ik onwijs onregelmatig en best ongezond. De laatste tijd probeer ik hier wel een beetje op te letten. Op dagen dat wat leuks doe wil echt genieten en niet nadenken over wat ik eet. Maar ik probeer op andere dagen een beetje regelmaat en gezond te eten.

Ik kan na een dag werken er zo van genieten als Wizzel even zijn plekje en tijd opeist dat doet ze dan ook met regelmaat (A). Op dit moment gaat het wel oke. Nog steeds schiet ik bij elk zuchtje in de stress maar Wizzel lijkt zich de laatste tijd wel weer beter te voelen. Dus hopelijk blijft dat zo.

Vorige maand was natuurlijk het concert van Pink waar ik al eerder over schreef. Wat was dit een tegek concert. Maar overdag ging ik samen met Maartje Amsterdam in waar we samen van de stad en de gezelligheid genoten.

Savonds hadden we dan eindelijk het concert van Pink, wat een te gekke avond was dat.

Eindelijk werd het een beetje lente in Nederland en nam ik mijn eerste terrasje van 2013 lekker in het zonnetje.

In de avond ging ik gelijk nog een keer terug met een vriendin en bestelde we deze heerlijke nachos.

Samen met een vriendin bezocht ik een weekendje Rotterdam en gingen we shoppen en naar de dierentuin. Een heerlijk weekend.

En terwijl half Nederland Koninginnedag vierde werkte ik zowel de nacht als overdag. Na 2 dagen hard werken was ik dan ook dood moe en besteldde we na het harde werk een Pizza en kletste gezellig bij. Rond 10 uur vielen we allemaal bijna in slaap op de bank.

3 gedachtes over “Goodbye April Hello May

Geef een reactie

