Bye May… Hello June


Mei 2013 een maand waar ik lang naar uitgekeken heb en onwijs naar heb afgeteld. Want na langer dan een jaar wachten zou ik eindelijk naar Brussel gaan om TVD cast te ontmoeten. Daarnaast mochten we een paar keer van de zon genieten… kijk mee wat ik in Mei allemaal deed….

 

Ondanks dat het weer ons nog steeds vaak in de steek laat kan ik optimaal genieten als de zon wel schijnt. Ik voel me dat beter en vrolijker. Ik geniet dan lekker van veel fruit eten en het bezoeken van het park.

De meereis kaartjes van de NS waren er weer in de maand Mei dus ging ik samen een dagje met een vriendin naar Utrecht… samen genoten van o.a. op het terrasje van de zon. Van zo’n dagen kan ik echt genieten.

Sinds een paar weken ben ik er achter hoe dichtbij het Park wel niet is… ik geef toe dat het echt een actie voor mij is om dat niet te weten. Maar op 5 minuten fietsen sta ik in het Stadwandel park…. Vol met lekkere grasveldjes, terras mogelijkheden en lekker water. Al een paar keer ben ik nu met lekker weer met vriendinnen naar park geweest of alleen lekker genieten in de zon met een boek of hapjes en drankjes.

 

Samen met Michelle ging ik voor het eerst dit jaar naar het strand… Ik had nog treinkaartjes van het Kruitvat liggen die eigenlijk nodig op moesten. Daarom gingen we er samen een dagje op uit.

 
 

Het hoogte punt van Mei was natuurlijk Brussel… tot nu toe zelfs van 2013… zo’n tegekke tijd gehad ! Zoveel mooie mensen mogen ontmoeten. Een onvergetelijke ervaring.

Als ik terug kijk op de maand mei heb ik onverwachts toch best veel leuke dingen mogen doen… ook al voelt dat niet altijd zo. Fijn dat zo’n dagboekje dit eigenlijk toch weer even doet beseffen dat je eigenlijk helemaal niet mag klagen.

Wat deed jij voor leuks in mei ??

Een gedachte over “Bye May… Hello June

Geef een reactie

