SUMMER <3

Het zonnetje schijnt eindelijk in Nederland❤ en ik voel me gelijk een ander mens. Ik ben een stuk blijer en vrolijker. Ik kan lekker veel werken want ik word met mooi weer niet afgebeld, voel me beter en lijkt alsof ik meer energie heb. Ik hou zo van dit weer. Ik moet wel eerlijk bekennen dat van mij dus niet warmer dan dit hoeft te zijn. Want daar kan ik dan weer niet zo goed tegen. Als heel warm is heb gelijk klachten die altijd heb met warm weer. Zoals weer vandaag is vind helemaal goed… Ik kan een shirtje aan met rokje zonder het koud te hebben, en in het zonnetje is het heerlijk !!

Van mij mag het de komende weken zo blijven i love the summer❤ !!!!!!!!!!

4 gedachtes over “SUMMER <3

Geef een reactie

