Alicia Keys live @ Ziggo Dome

Het is intussen alweer dik een week geleden dat ik mocht genieten van Alicia Keys live in Amsterdam. Afgelopen dagen hebben vooral in het teken gestaan van veel werken aangezien het zonnetje behoorlijk scheen. Vandaar dat ik er niet eerder aan toe ben gekomen. En aangezien foto’s meer zeggen dan 100 woorden een klein foto verslagje🙂. De kwaliteit is niet super aangezien we gewoon 2de rangs kaarten hadden en dus boven in zaten. Al met al wel een leuke avond gehad. Al ben ik er eerlijk in… ik was die dag behoorlijk beroerd en tot op laatste moment was twijfelachtig of wel wilde gaan. Ik was dan ook blij met onze zitplaats. We hadden geen last van drukte of irritante mensen🙂.

 

2 gedachtes over “Alicia Keys live @ Ziggo Dome

Geef een reactie

