Flying Tiger

ft
Sinds enkele weken zit er bij mij om de hoek een Flying Tiger. Ik ben lang geleden wel eens in Utrecht in deze winkel geweest maar kon me niet echt herinneren wat het was. Een vriendin van me zei al hoe geweldig deze winkel was, en ik moet eerlijk toegeven deze winkel is echt een aanwinst. De winkel is een beetje te vergelijken met Xenos en de Action. Je hebt er een heleboel hebben dingetjes voor spot goedkope prijsjes. Intussen ben ik al vaak even binnen gelopen en elke keer moet ik me behoorlijk inhouden om niet met tassen vol naar buiten te lopen. Maar zeker als je opzoek bent naar een leuke cadeautje vind je hier onwijs leuke dingetjes. Zelf ben ik vooral fan van het kruiden schap. Voor 2 euro krijg je echt een behoorlijke zak kruiden, waar je in de supermarkt vaak al veel meer voor betaald voor minder. Zeker een aanrader wat mij betreft.

Kennen jullie deze winkel ? En zijn jullie net zo’n fan als ik ?

3 gedachtes over “Flying Tiger

Geef een reactie

