Bye June , Hello July

Wow afgelopen maand is stiekem toch wel voorbij gevlogen. Eigenlijk gaat elke maand snel voorbij zonder dat je daar bij stil staat. Tijd voor een terug blik op afgelopen maand🙂.

Intussen lijken we het alweer een beetje vergeten maar begin deze maand hadden we echt wel een paar dagen heerlijk weer gehad, en tijdens die dagen ben ik ook weer heerlijk naar het park geweest en heb van de zon genoten❤.


Deze foto maakte ik tijdens het concert van Alicia Keys… vooral dit moment tijdens het concert vond ik echt heel erg bijzonder. Het was zeker een leuke avond.


Het weer zat mee en dat betekende dat ik EINDELIJK weer eens veel aan de slag kon op het werk🙂. Deze foto maakte ik tijdens de pauze waarvan ik nog een beetje van het zonnetje genoot.


En dat het druk was op het werk was duidelijk :P…. dit was na 2 uur werk en het was een chaos hehe .


Een vriendinnetje was jarig dus besloten we samen naar het terras te gaan en lekkere hapjes te bestellen en drankje te doen. En vooral gezellig bij te kletsen🙂.


Mijn papa was jarig dus ik ging op bezoek bij mijn ouders… dit fotolijstje gaf ik hem cadeau met een paar mooie momenten. Echt een fijne dag… samen een terrasje gedaan en langs mijn oma geweest die me dit keer gelukkig wel herkende. Van de week hoorde ik zelfs dat ze het er nog steeds over heeft dat ik langs was geweest dus dat vind ik stiekem toch wel bijzonder om te horen.


En wat was het fijn om mijn grote vriend bij mijn ouders weer te zien en te kunnen knuffelen❤.


Het was alweer te lang geleden dat weer eens kon bij kletsen met Eefje… samen gingen we weer eens een biosje doen en van haar vakantie naar Griekenland had ze Tzatziki kruiden voor mij mee genomen omdat ze weet dat ik dat zo lekker vind.

Een maand dagboekje kan natuurlijk niet onderbreken zonder mijn Wizzel🙂.

20130619_124652
Deze maand had ik ook wederom een paar sollicitatie gespreken gehad… het blijft elke keer weer spannend. Helaas nog zonder gewenst resultaat.

20130629_155350
Van de week kwam mijn mama op bezoek, en het was onwijs gezellig dagje, soms mis ik dit soort momenten wel omdat mijn ouders soms weken niet zie door de afstand.

En als afsluiting deze foto… 26 juni was het een jaar geleden dat ik mijn diploma in ontvangst nam… wat gaat de tijd snel en misschien ben nu wel blijer als toen… Trots op mezelf dat ik het bereik heb en er voor gegaan ben. Iedereen die dit jaar geslaagd is uiteraard nog gefeliciteerd😀. En op naar een mooie maand juli😀.

4 gedachtes over “Bye June , Hello July

Geef een reactie

