Dagje Antwerpen.


Ik wilde al zolang graag een keertje naar Antwerpen. Toen ik nog kind was ging ik er wel eens naartoe met mijn ouders naar de dierentuin naast het trein station. In de stad was ik echter nog nooit echt geweest. Na wat rond zoeken en ik er achter kwam dat er onder andere een Forever 21 en Disney store lag wilde ik er zo graag een keertje heen.

Ik sprak af met een meisje wat ik tijdens The vampire Diaries Conferentie in Brussel heb leren kennen en sinds dien best vaak spreek. Sterker nog ik spreek alle meiden die daar heb leren kennen best vaak en volgend jaar willen we wederom met z’n alle gaan (ook al was het eigenlijk maar iets eenmaligs :P). We hadden afgesproken op centraal station bij Panos. Uiteraard stond ik bij de verkeerde te wachten want er waren er blijkbaar 2 :$.

20130806_154547 20130806_125407

Samen de stad in gegaan en al gelijk kwamen we winkeltjes tegen die je bij ons niet hebt. Ik heb me weten in te houden😉. Ook bij Urban Outfitters zag ik zo onwijs veel leuke dingen. Maar deze winkel is best prijzig en ik wilde eerst rond kijken bij Forever 21. Eerst maakte we een stop bij de beste chocolade winkel van Antwerpen volgens Evi. We kochten er 2 overheerlijke bonbons met een framboos achtige vulling…. ow dit was LEKKER.
05757616-07 74462399-04

Daarna kwamen we dus bij de Forever 21 en oww ze hadden zoveel leuke dingen. In New York had mijn vriendin waar ik me was uiteindelijk veel meer gekocht als ik. Maar dit maal moest ik me echter in houden. Ik kocht een vestje, shirt, trui en broek en een set oorbellen met 3 stuks en nog een los paar oorbellen.

20130806_111851

Hierna gingen we nog een beetje de stad verkennen en een broodje eten. We kwamen langs een onwijs schattig chinees winkeltje met allemaal aparte sierraden. Evi kocht er een sieraad voor aan een ketting en we werden gelijk overdonderd door een kopje thee en uitleg over de diverse betekenissen. Rond 6 uur ging de stad al dicht en er waren zoveel winkels die ik nog niet had kunnen bezoeken… misschien maar goed ook. Het was dus wel onwijs leuk en gezellig en we willen snel een dagje weg plannen met z’n alle. En wat Antwerpen betreft… zeker voor herhaling vatbaar😀.

5 gedachtes over “Dagje Antwerpen.

Geef een reactie

