Sprookjes bestaan….

IMG-20130810-WA0001
Al sinds klein meisje kom ik in de Efteling (volgens mij niet zo raar want volgens mij doet zowat elk gezin in Nederland dit als uitstapje van het jaar met kinderen). Vroeger was dit zowat de grootste happening in het jaar en nu ? Nu is het gewoon een onwijs gezellig dagje met veel mensen kijken. Michelle en ik gaan de afgelopen jaren eigenlijk elk jaar wel een keertje samen naar een pretpark en ook dit jaar kochten we via de AH actie tickets. Een datum vinden bleek echter erg lastig. We waren gewoon nooit samen vrij of hadden al plannen. Afgelopen donderdag werd ik helaas wederom geschrapt op mijn werk😦.

IMG-20130810-WA0017 IMG-20130810-WA0019

Eigenlijk er al vanuit gaand dat Michelle moest werken vroeg ik of ze toevallig nu wel vrij was, bleek dit niet het geval😀. Zo werd een sombere dag waarbij ik me thuis zou zitten vervelen opeens een dagje pretpark😀. We hadden ontzettend geluk met het weer. Het zonnetje scheen en het was niet te warm of te koud. HEERLIJK. En ook met de drukte hadden we ontzettend geluk.

20130808_100810 IMG-20130810-WA0013

Om 10 uur waren we in het park en liepen gelijk door naar de droomvlucht waar we gelijk konden doorlopen. Vanaf hier gingen we gelijk door naar de achtbanen waarbij we wederom gelijk konden in stappen. Pas bij de nieuwste attractie stond er een wachtrij van 40 minuten. Omdat Michelle hier graag in wilde besloten we hier in te gaan maar in ongeveer 20 minuten stonden we ook hier buiten. Verder hadden we geluk ! Als er een langere rij stond besloten we later terug te gaan en uiteindelijk konden we later binnen ongeveer 10 minuutjes ergens in.

20130808_094117 20130808_132444

Verder vulde we de dag op met eten, lekkere dingen en vooral bij kletsen🙂. Net voor sluiting gingen we naar huis… en volgens mij ben ik nog nooit tot zo laat in de Efteling geweest. Wel hebben we besloten volgend jaar naar een ander pretpark te gaan…. Want na zo’n 25 jaar het zelfde pretpark zijn we wel toe aan iets nieuws😉.

4 gedachtes over “Sprookjes bestaan….

Geef een reactie

