Brabant open air 2013


Vorige week ben ik samen met twee collega’s/ vriendinnetjes naar Brabant open air geweest. Toen ik las dat Ed Kowalczyk op een paar minuten fietsafstand zou optreden wilde ik hier onwijs graag naartoe. Terwijl ik in eerste instantie niemand kon vinden die mee wilde ging ik uiteindelijk met twee dinnetjes en een aantal konden uiteindelijk zelfs niet mee. Gezellige dag vol muziek… en eerlijk is eerlijk 1 van de weinige festivals die ik deze zomer gedaan heb door gebrek aan geld. Daarom was misschien nog wel extra leuk. Het was een onwijs leuke en gezellige dag. Het enige min puntje was dat we alle drie een onwijs drukke week hadden gehad en dus alle drie super moe waren. Rond half 10 hielden we het voor gezien en lagen we dood moe in ons bed haha.
Verder wel een super gezellig dagje gehad… hier een paar foto’s.
 
Ed Kowalczyk                                                    Blof

Kensington                                                                   John Allen
 

Moke

Een gedachte over “Brabant open air 2013

Geef een reactie

