Bye August, Hello September.


We zitten intussen al midden in september en daarom twijfelde ik of ik nog wel een fotodagboekje moest doen van de maand Augustus. Door alle drukte schiet het er allemaal een beetje bij in. Toch leuk het me wel leuk om het bij te blijven houden. Dus onder het motto beter laat dan nooit….


Intussen is het alweer een stuk regenachtiger en ben ik al bijna vergeten dat het een paar weken geleden heerlijk weer was. In deze dagen eet ik zo graag ijs !! Deze zijn toch wel een kleine verslaving.


Ik was twee weken oppas mama van de katjes van een vriendinnetje. Wat waren ze lief. Ze wilde continu knuffelen als ik op bezoek was.

Als bedankje voor het oppassen kreeg ik dit heerlijke pakket vol lekkere spulletjes.


Voor het eerst ging ik een keer naar de kermis… sinds ik hier woon (5 jaar) was nog nooit eerder geweest. Wel stuk groter dan wat ik gewend ben bij mijn ouders haha. Maar met de Kermis in Tilburg is het ook niet te vergelijken.


Het was weer lekker weer dus we gingen wederom naar het park met lekkere dingentjes en genieten van het zonnetje,


Ik schreef er al een blogje over maar samen met een vriendinnetje wat ik vorig jaar in Brussel heb leren kennen tijdens TVD conferentie ging ik een dagje Antwerpen in. Onwijs gezellig dagje gehad.


En eindelijk lukte het Michelle en mij een datumpje te prikken voor de efteling. De drukte en het weer zaten mee.


De afgelopen maand was iets minder leuk dat ik 3 keer de tandarts heb bezocht. Er was een stukje van mijn voor tand afgebroken. Ik maakte een afspraak bij mijn tandarts die ik nog niet zolang heb omdat toch liever een tandarts bij mij in de buurt wilde. Echter niet erg succesvol want twee dagen later was ik weer terug en was mijn stukje weer afgebroken. Het stukje werd wederom bij gewerkt (ik zag nu een duidelijk kleur verschil) en drie dagen later brak het WEER af. Ik was totaal niet te vrede… moest elke keer gelijk betalen en besloot daarom toch weer terug te gaan naar de tandarts bij mijn ouders. Intussen alweer paar weken geleden en tot nu toe geen problemen gehad. Dus ook besloten gewoon terug te gaan naar mijn oude tandarts….dan maar wat verder reizen.


Door het onverwachtse bezoek aan mijn ouders maakte we er een gezellig dagje van en haalde we Griek. Dit had al zolang niet meer gehad en wat was het LEKKER,


En natuurlijk kan het niet ontbreken… Mijn Wizzel .

4 gedachtes over “Bye August, Hello September.

Geef een reactie

