Bye September , Hello October

wake-me-up-22_large

September is letterlijk voorbij gevlogen, een maand vol belangrijke beslissingen en het maken van keuzes. Ik ben vorige maand namelijk begonnen met een nieuwe baan. Na 5 jaar heb ik de ijsjes dan toch echt ingeruild voor koffie. Een erg grote stap omdat ik het onwijs naar mijn zin heb gehad bij mijn vorige werk en het liefst nog wat jaartjes was gebleven. Maar ijs blijft erg seizoengevoelig. Daarom was het een grote stap maar ik denk zeker wel een goede. De afgelopen maand heeft voor mij in het teken gestaan van HEEL veel werken want ik kreeg een opleiding tot Barista. Ik heb onwijs mooie mensen leren kennen en ben denk ik terecht gekomen in een mooi en hartverwarmend team. Ik hoop dat dit in de toekomst zo zal blijven en alleen nog maar gaat groeien.

Naast mijn werk deed ik gelukkig ook nog wat andere dingen…
 
Ik bezocht samen met een vriendinnetje een oud klasgenootje die ik al eerder live zag. Leuk om der weer te zien en te zien hoe ze blijft groeien in haar muziek.

 
Met 2 vriendinnetjes ging ik naar Brabant open air…. die dag waren we alle 3 onwijs moe van de onwijs drukke week maar ook onwijs toe aan ontspanning. Een onwijs gezellig dag met muziek.

 
Mijn training tot Barista begon 9 september officieel en dat betekende lange intensieve maar wel leuke dagen. Onwijs mooie en positieve momenten mogen mee maken. Ook ruilde ik mijn geliefde All stars in voor een paar zwarte pareltjes … uiteraard wel nog All stars…

 
Mijn officieel laatste dag bij de ijsjes kwam er dan echt aan en werd ik verwend met een lief afscheid cadeautje😦. Ik ga iedereen zo missen.


Ik ging naar Kemperderpop waar Kensington een optreden gaf en vooral onbekende bandjes. Een festival wat me aan ‘vroeger’ deed denken.

 
Ik werd door vrienden meegenomen naar de Efteling… toch wel erg leuk in alle drukte en gaos even alles te kunnen vergeten. Was echt iets wat ik nodig had.

Na bijna een maand training mocht ik me officieel Barista noemen… uiteraard moet ik nog onwijs veel leren en groeien in de snelheid en al het andere wat en bij komt kijken. Maar er viel een kleine last van mijn schouders af. Deze mooie tekstjes waren zo mooi. Die ik van mijn trainers kreeg. Een onwijs intensieve maand….en ik denk dat dit voorlopig nog wel zo blijft maar ook onwijs dankbaar dat ik dit mag doen.

2 gedachtes over “Bye September , Hello October

Geef een reactie

