A year ago….

Vandaag is het precies een jaar geleden dat ik op het vliegtuig stapte naar New York. Voor mij echt een droom die uitkwam. Al als klein meisje wilde ik zo graag naar Amerika…. En Amerika gaat verder dan New York en het lijkt me geweldig om meer te kunnen zien van alles wat Amerika te bieden heeft maar je moet ergens beginnen.

 

 

New York voldeed aan al mijn verwachtingen, het was mooi, sprankelend en druk. Stiekem zou ik willen dat ik even terug kon naar vorig jaar en alles nogmaals over kon doen. Of ik iets anders zou hebben gedaan ? Nee, ik zou alleen nog meer genieten, nog meer tijd willen hebben om te shoppen en alles over te doen. Wat zou ik graag terug willen !!

New York – ❤

5 gedachtes over “A year ago….

Geef een reactie

