Long time ago…


Wow stiekem schrik ik er een beetje van maar opeens is het 2 maanden geleden dat ik voor het laatst een berichtje plaatste op de blog. En eigenlijk baal ik daar stiekem onwijs van. De afgelopen weken waren er zoveel dingen waar ik bij dacht ow hier moet ik echt een blogje over schrijven maar vervolgens kwam het er uiteindelijk toch niet van.

Jammer want ik blog toch al een behoorlijke tijd en ik vind het onwijs leuk om terug te kijken op wat ik allemaal doe in mijn leven. De afgelopen maanden heb ik dan ook absoluut niet stil gezeten. En daardoor is het eigenlijk ook een beetje gekomen. Mijn leven is zo totaal anders dan een jaar geleden. Een jaar geleden zat ik in een HBO studie die me onwijs aan twijfelen bracht en probeerde ik zoveel mogelijk diensten te werken naast mijn drukke studie.

Kort daarna hakte in de knoop door om te stoppen met de opleiding en officieel de grote mensen wereld in te gaan en op zoek te gaan naar een vaste baan. Hoewel ik nooit zonder werk heb gezeten en ik zoveel mogelijk werk probeerde over te nemen bij mijn bijbaan was het niet makkelijk. Soms waren er weken bij dat ik niet meer dan 15 uurtjes kon werken en was het alle eindjes aan elkaar knopen en had ik opeens van tijd te kort zeeën van tijd.

Intussen een jaar verder ziet mijn leven er anders uit. Mijn bijbaan heb ik na 5 jaar met veel pijn en moeite achter me gelaten en werk nu als Barista. Vooralsnog heb ik voldoende uren en werk ik full time. Onwijs fijn dat ik de financiële situatie nu weer wat op orde heb. Toch merk ik dat er meer bij is komen kijken. Een nieuwe baan, nieuwe collega’s, continu drukte en wisselende diensten is zeker wennen. De eerste weken dat ik vrij was bracht ik haast alleen maar thuis dood moe door en mijn sociale leven was erg beperkt.

Mijn lichaam had erg veel tijd nodig om te wennen. Misschien meer tijd dan ik mijn lichaam wilde geven. Ik werk inmiddels dat het wel een stuk beter gaat. Hoewel vroege diensten nog steeds moeite kosten (vooral lichamelijk) ben ik na dag werken steeds minder moe, lukt het me naast het werken ook een sociaal leven er op na te houden en leuke dingen te plannen en hier ook van te kunnen genieten. Daarom hoop ik ook dat ik het bloggen weer kan gaan oppakken🙂. Ik heb het gemist.

Op naar een nieuw jaar, een nieuw levensstijl en ook een frisse nieuwe look zoals jullie misschien wel hebben gezien !!

2 gedachtes over “Long time ago…

Geef een reactie

