Bye 2013, Hello 2014 photoblog !

Doordat bloggen er even bij inschoot is er geen terug blik van november verschenen maar het leek me wel leuk om het weer op te pakken en even stil te staan bij wat ik allemaal heb gedaan in de maand december waarmee we 2014 ingingen !!

 
Het leukste van de maand december en de wintermaanden vind ik de gezelligheid in huis. Het aankleden met lichtjes en kaarsjes lekker op de bank met een favoriete tv serie of een goed boek. Over het boek toen ik je zag wil ik trouwens nog een review schrijven🙂.


Een paar geniet momentjes van december waren toch zeker wel weer even knuffelen en genieten van Wizzel om me heen en de bezoekjes aan de bios met vrienden naar een leuke film.

In de maand december waren we op het werk ook helemaal in kerstsfeer en kregen we zelfs bezoek van de kerstman😛. Ook kregen we dit jaar een kerstpakket vol met lekkere dingen.


Kerstavond bracht ik dit jaar door bij Eefje. Al jaren vieren we 1 dag met kerst samen om o.a. mijn verjaardag te vieren. Dit jaar gingen we samen gourmetten en had Eefje allemaal lekkere dingen gemaakt en keken we samen Verlieft op Ibiza. Een onwijs leuke dag gehad.


2de kerstdag en mijn verjaardag dus was ik bij mijn ouders. Vooral de katjes genoten optimaal van mijn aanwezigheid en de kat van mijn oma lag binnen 10 minuten te genieten op schoot. Dit doet die verder bij niemand. Verder kocht ik een tijd terug een donut om een knot te maken. Ik probeerde het eindeloos maar het lukte maar niet. Tot sinds kort begin ik het steeds meer onder de knie te krijgen. Terwijl ik eerst nog bang was om de deur uit te gaan kreeg ik zoveel positieve reacties dat ik het inmiddels best vaak draag.

Bijna een jaar later sprak ik af met een aantal klasgenoten om samen te gaan wokken. Een avond vol oude herinneringen en gezelligheid. Sommige heb ik na stoppen met de opleiding nog wel eens gezien maar de meeste niet. Was erg gezellige avond.


Het nieuwe jaar ging ik rustig in… samen met een vriendin maakte ik wat hapjes en keken we tv en kletste we bij. De dag erna moest ik werken dus ik wilde rustig aan doen. Alsof het ‘traditie’ is werd ik de volgende ochtend ziek wakker met onwijze keelpijn en totaal niet fit. Op de één of andere manier ben ik altijd ziek met oud en nieuw😦

Op naar een top 2014

4 gedachtes over “Bye 2013, Hello 2014 photoblog !

Geef een reactie

