Bye January,hello February

De eerste maand van 2014 zit er alweer op. Hoewel de tijd voorbij is gevlogen heb ik eigenlijk helemaal niet zoveel gedaan afgelopen maand. Behalve veel werken dan. Toch een korte terugblik🙂.


Sinds lange tijd lukte het eindelijk om weer eens bij te kletsen met Jacolien. We hadden elkaar al sinds de zomer niet meer gezien. We besloten een dagje naar Amsterdam te gaan. Waar ik goed heb geshopt en de dag afsloot met lekker eten bij het Hard Rock Cafe. Wat vind ik dit toch altijd lekker en gezellig. Ook kreeg ik nog verlate b-day cadeautjes. Lief !!

 
Hoewel ik totaal geen ochtendmens ben en het vreselijk vind als ik er vroeg uit moet werk ik dus regelmatig avond diensten op mijn werk. Als ik echter een avondje vrij ben kan ik daar wel echt optimaal van genieten.

 
Ik vind dit zo’n leuk plekje vanaf dit punt heb je prima uitzicht over de stad en kan heerlijk genieten van zonnetje als deze schijnt. Ook heb ik deze thee smaak ontdekt ik vind deze zo lekker❤.

  Sinds kort zit er een Primark op loopafstand van mijn huis. En eerlijk gezegd is nu wel erg makkelijk even binnen te glippen en weer geld uit te geven. Ik zag deze pyjama van The Rolling Stones hangen en ik was verliefd. Ik kocht hem echter niet… 3 dagen later ging ik hem alsnog halen…oeps. Ook zei een vriendin dat ze cherry 7up hadden bij de Action. Deze heb ik in New York gehad en was fan. Echter is heel moeilijk te krijgen in Nederland of heel prijzig. Ik fietste dus extra naar de action om hem in te slaan. Het is dat ze niet mee flesjes hadden maar ik kan voorlopig vooruit.

 
Na weer weken wachten begon eindelijk The Vampire Diaries weer. Helaas vind ik het nieuwe seizoen tot nu toe wel heel erg tegenvallen. Ook heb ik er een nieuwe verslaving bij. Pretty Little Liars. Een collegaatje is helemaal weg van de serie en hoewel ik hem ooit x heb gezien gaf ik het toch nog maar een nieuwe kans… en intussen ben ik bij seizoen 4.


Ik merk steeds vaker dat het moeilijk is om af te spreken met vriendinnetjes zeker als ze wat verder weg wonen. Sinds Oktober lukte het maar niet om een nieuwe datum te kiezen. Maar afgelopen maand kon ik eindelijk weer eens bijkletsen en gaan uiteten met Michelle. Ook kletste ik bij met Irma en bestelde we deze borrelhapjes.


Eindelijk maakte ik tijd om een nieuwe telefoon uit te kiezen, dit kon al enkele weken maar ik stelde het een beetje uit. En nu mijn nieuwe telefoon heb merk ik eigenlijk weinig verschil. Ik heb gewoon een nieuwe versie dan die wat ik hiervoor had maar ga nu wel minder betalen dus dat is wel weer leuk. Een min punt was echter dat de verkoopster me liet weten dat mijn paspoort bijna was verlopen. Top😦 van de week dus pasfoto’s moeten maken en gelijk een afspraak gemaakt bij het gemeente huis. Want laat ik volgende maand een dagje naar Londen gaan en dan heb ik deze toch echt nodig.

In februari staan er een aantal dingen op de planning waar ik al onwijs naar uit kijk dus laat februari maar komen.

2 gedachtes over “Bye January,hello February

Geef een reactie

