Nog 30 dagen tot Londen :D.


Londen is eigenlijk helemaal niet zover weg maar ik ben er pas 1 keer eerder geweest. In 2009 bracht ik een bezoek aan Londen met school destijds. Hoewel Londen mijn hart toen een beetje gestolen heeft was deze reis niet wat ik er van verwachte. Het was een eindeloze planning die we moesten doen en weinig vrije tijd en eigen invulling.

Sinds dien wil ik terug naar Londen.Er zijn nog zoveel dingen die ik ‘wel’ wil zien, alle bekende plekjes vast leggen op foto en shoppen !!! Allemaal dingen waar het tijdens mijn school bezoek niet echt van kwam. En nu na al die jaren mag ik me er op gaan verheugen. Over precies 30 dagen ga ik namelijk TERUG. Samen met een vriendin die helemaal gek is van Londen gaan we Londen bezoeken. Echter gaan we wel echt maar 1 dagje dus het word wel keuzes maken en goed nadenken wat we allebei graag willen zien en doen. Maar we gaan bovenal samen genieten van al het moois wat Londen te bieden heeft.

Londen 2009

Sinds Oktober 2012 heb ik geen officiële vakantie meer gehad maar in maart heb ik dus eindelijk wel weer eens even tijd genomen voor mezelf. Buiten een dagje Londen staan er ook nog 2 concerten op de planning dus ik ga echt zo genieten en vooral uitkijken naar al het leuks.

2 gedachtes over “Nog 30 dagen tot Londen :D.

Geef een reactie

