Februari : Buy Nothing New Month Update !

Een paar weken geleden vertelde ik over het plan om in februari een Buy Nothing new Month te starten om geld te kunnen sparen voor Londen en een aantal aankomende kosten. De maand in inmiddels 9 dagen bezig en het leek me wel tijd voor een kleine update.

Ik zal er geen doekjes om winden, het gaat namelijk erg moeilijk. Afgelopen 9 dagen heb ik alles netjes bij gehouden en gaf het het bedrag van 54,00 euro uit. Inclusief reiskosten naar het werk, een uitstapje naar Den Bosch en de boodschappen enz. Echter moest ik erg opletten en hoewel ik eerst schreef gewoon een broodje te willen kopen op het werk moest ik de afgelopen 9 dagen ook alle dagen zelf crackertjes en de vriezer leeg plunderen om onder de kosten te blijven haha.

Hoewel het opzich allemaal wel prima lijkt te gaan moet ik zeggen dat dit stiekem tegen valt. En vielen deze maand opeens rekeningen op de deurmat waar ik totaal niet op gerekend had. Ik moest mijn kortings abonnement van de NS verlengen, ik kwam er achter dat mijn paspoort in Maart verlopen is. Aangezien ik dan naar Londen ga heb ik moet spoed een nieuwe aan moeten vragen en hoorde hier nieuwe pasfoto’s bij. En of het niet genoeg is viel ook de rekening van de jaarlijkse gemeente belasting en water belasting deze maand al op de deurmat. conclusie… hoewel ik goed oplet zal er alsnog niet heel veel geld over blijven om te kunnen sparen haha.

En om deze reden ben ik eigenlijk al beetje geneigd om te denken dat ik dan net zo goed maar gewoon geld kan uitgeven haha. Ook al weet ik dat dat juist de foute keuze is hihi

Een gedachte over “Februari : Buy Nothing New Month Update !

Geef een reactie

