Verslag : Maria Mena @ 013 Tilburg 10/02/2014


Jaren geleden zag ik Maria Mena voor het eerst live op Pinkpop. Ik kende der eigenlijk niet echt en ik was toen erg onder de indruk van Maria. Ik was toen samen met een vriendin die net zo onder de indruk was. Om deze reden besloot ik der in November mee te nemen naar het concert in de Effenaar voor haar verjaardag. Het was een erg leuke en gezellige avond en wederom genoot ik van het concert.

Afgelopen maandag ging ik echter wederom naar het concert van Maria maar nu in de 013. Eigenlijk was ik niet van plan WEER te gaan. Maar voor kerst besloot ik met een paar vriendinnen een vriendin in het zonnetje te zetten die moeilijk heeft gehad afgelopen tijd. We kochten samen een kaartje en met uiteindelijk een erg leuke groep gingen we weer naar Maria. Vooraf besloten we nog een hapje te gaan eten bij de Beer (L). Erg lekker en gezellig vind ik het om daar te eten.

Het concert was iets anders dan in de Effenaar en er waren een paar leuke aanpassingen gedaan. Maria zong wederom vooral haar bekende gevoelige nummers en na afloop kwam ze zoals blijkbaar altijd het geval is nog de zaal in om even te kletsen met haar fans. Zeker wederom een leuke avond gehad. En stiekem vind ik het vooral leuk om mijn dinnetjes om me heen te zien genieten en stralen🙂.

Nog een paar fotootjes van deze avond !

  
 

6 gedachtes over “Verslag : Maria Mena @ 013 Tilburg 10/02/2014

  1. Pingback: Bye February,hello March | Just my Life

Geef een reactie

