Bye February,hello March

Ja, februari is echt voorbij gevlogen… Letterlijk. Ik heb het druk gehad, leuke dingen gedaan. Nieuwe kansen en mogelijkheden gezocht en ondanks dat me soms ook echt even heel erg down gevoeld. Een beetje dubbel dus… Ik wil er denk ik nog wel een persoonlijk blogje aan gaan wijden als alles weer wat rustiger is. Ondanks dat heb ook leuke dingen gedaan afgelopen maand :D… Even een korte terugblik en wat was het al lekker weer he.

null
Ik begon deze maand met werken op een andere locatie. Helaas ging ik niet op vakantie maar gewoon aan het werk. Verder ging ik samen met een collegaatje richting Den Bosch om een andere collega die daar tijdelijk werkte op te zoeken. Erg leuk en gezellige middag gehad !!

 1
Ik ging met lieve dinnetjes op pad.. eerst heerlijk uiteten bij de beer en bijkletsen. En daarna natuurlijk door naar Maria Mena waar ik uiteraard al eerder over schreef.

 2
Het verslagje van het concert kan je hier nog terug lezen.

 
Ik ging weer eens naar de kapper… niet zomaar een kapper ik was model voor een oud collega en ze heeft voor haar examen alles in laagjes geknipt. Ik was toch wel een beetje nerveus want mijn haar is een heilig iets😛. Gelukkig viel het mee en is wel weer stuk gezonder. Wel weer even wennen dat ik voorlopig geen knotjes kan dragen. Ook kreeg ik nog een verlaat b-day present. Deze te gekke sjaal. Ik vond hem zo gaaf ! Ik heb hem tot nu toe bijna dagelijks om gehad.

 
Ik bracht een bezoekje aan de tandarts en aan mijn ouders… gelukkig had ik geen gaatjes en kreeg ik sinds maanden weer eens Belgische frietjes met stoofvlees. Ik vind dit echt ZOOO lekker en ik kan me echt niet herinneren wanneer ik voor het laatst zoveel had gegeten.

 3

En ik schreef er al eerder over maar ik bezocht afgelopen maand naar Maria Mena ook nog eens Birdy en Within Temptation. Alle 3 totaal andere stijlen maar wel alle 3 onwijs leuk. Concerten en festivals bezoeken is toch echt wel iets wat ik nog steeds onwijs leuk vind en me erg happy maakt :$. Deze maand had ik daar zeker niet over te klagen.

Op dit moment heb ik VAKANTIE en ben ik daar ook optimaal van het genieten. Afspreken met dinnetjes, nog  meer concerten bezoeken en aankomende zondag ga ik naar Londen. Ja ik kijk er zo naar uit😀.

2 gedachtes over “Bye February,hello March

Geef een reactie

