Verslag Gavin Degraw HMH 4/3/2014

 
Vorige week ging ik naar het concert van Gavin Degraw. Een artiest die ik in de afgelopen jaren al zo’n 4 keer eerder live heb gezien en ik denk wel dat ik kan zeggen dat hij 1 van mijn favoriete mannelijke artiesten is. Ik luister zijn muziek bijna dagelijks en ik draai de albums grijs. Na al die jaren ben ik zijn muziek nog steeds niet beu. Ik keek dus ook erg uit naar zijn concert maar ik vond het jammer dat het in de HMH plaats vond.

Ik heb Gavin al op festivals gezien, en in een kleinere zaal (de Melkweg) elke keer ging het dak eraf de sfeer was geweldig en intiem. Bij festivals is er een hele andere sfeer maar ook dit vind ik te gek. De vorige keer dat ik naar zijn concert in de HMH hal ging vond ik de zaal te groot voor hem. Gavin zit geregeld achter zijn Piano en ik mis het intieme in zo’n grote zaal. Eigenlijk had ik dit nu ook weer. Hoewel Gavin echt geweldig is en ik alle nummers kon mee schreeuwen😉. Gavin is echter wel een geweldige performer. Hij is als altijd vol energie, verteld vol passie over zijn carrière en ziet dat hij volop geniet. Ook zingt Gavin alles bloed zuiver en weet zijn muziek me elke keer weer te raken en me kippenvel te bezorgen.

Ik kijk zeker uit naar een volgend concert en wil er dan echt weer bij zijn… al hoop ik dan stiekem toch op een kleinere zaal net als vorige keer.

Uiteraard wederom een paar foto’s (deze zijn iets minder mooi want we hadden gewoon gekozen voor de zitplaatsen)
  

Een gedachte over “Verslag Gavin Degraw HMH 4/3/2014

Geef een reactie

