Londen Baby !!!!!!

 

Als er een stad is waar ik al jaren naar terug wilde was dat Londen. Jaren geleden bezocht ik Londen met school en eerlijk is eerlijk mijn bezoek toen aan Londen was heel anders dan hoe ik mijn bezoek aan Londen normaal zou in delen. Ik was dan ook razend enthousiast dat ik vorige week na jaren eindelijk weer terug ging naar Londen. Helaas was het maar 1 dagje en daardoor heb je toch wel minder tijd. Een aantal dingen hebben we helaas niet kunnen doen maar over het algemeen hebben we wel een super leuke dag gehad waarbij we echt wel veel hebben kunnen doen.

 

We zouden met de bus naar Londen gaan… hoewel het alsnog een behoorlijke rit was besloten we voor deze methode te gaan want eerlijk is eerijk het was gewoon super goedkoop ! Voor slechts 25 euro gingen we op en neer naar Londen wat echt een onwijs klein bedrag is als je je bedenkt dat met de trein naar Amsterdam al snel duurder of rond dit bedrag ligt.

Om 23.00 uur werden we opgehaald met de bus en rond 6.30 waren we in het centrum van Londen. Het was een korte nacht want beide deden we nauwelijks een oog dicht en toen ik eindelijk sliep moesten we de bus uit omdat we de paspoort check hadden om vervolgens de veerboot op te gaan. Hoewel bijna iedereen daar lag te slapen deed ik daar geen oog op dicht omdat het toch allemaal wat wiebelig is en mijn maag hier erg gevoelig voor is.

 

We waren erg vroeg in Londen en om deze rede besloten we de dag te beginnen met eerst wat standaard dingen te gaan bekijken.  Rond 9 uur maakte we een stop bij Starbucks waar we voor een drankje gingen en een ontbijt. Vanaf daar gingen we langzaam richting het Centrum naar the big ben en london eye. Vanaf daar liepen we richting oxford street waar we wel een behoorlijke tijd hebben rond gehangen bij de winkels. Primark, Forever 21, Urban Outfitters, drogisterijen, Victoria Secret enz. Eigenlijk hadden we nog tijd tekort en hoewel ik van plan was vanalles te kopen kocht ik eigenlijk vrij weinig haha. Wel een paar onwijs leuke dingen hoor. Waaronder een shirtje en een Sleek Palette.
 

Vanaf Oxford street gingen we naar piccadilly circus en dit was in mijn verbeelding vele malen mooier en groter dan het nu was… misschien komt dat wel doordat ik inmiddels ook in New York ben geweest en het daar zoveel groter was haha. Stiekem vond ik het jammer dat er geen tijd was om naar een musical te gaan.  Ook wilde we graag naar de Camden Market maar hier hadden we uiteindelijk geen tijd meer voor wat ook erg jammer vind wat een andere vriendin zei ook al dat dit echt mijn ding was. Volgende x wil ik daar dus zeker wel heen.

 

Toen de avond naardere gingen we terug naar Victoria Station waar we nog wat winkeltjes keken en ik nog wat lekkere dingen uit Engeland kocht. Rond 21.00 uur gingen we helaas weer terug naar Nederland. Bij terug komst was ik uiteraard echt doodmoe en ben ik vanaf daar gelijk door gegaan richting mijn bed. Londen was zeker geweldig.

6 gedachtes over “Londen Baby !!!!!!

Geef een reactie

