Goodbye March, Hello april….


Inmiddels zitten we al in de maand april, wat gaat de tijd toch snel. Vorige maand was ik nog aan aftellen naar mijn vakantie en inmiddels kan ik terug blikken op hoe mijn vakantie was….


Het was natuurlijk carnaval, net voor de vakantie begon werkte ik deze dag nog een dagje in Den Bosch en daarna luide ik de vakantie in met filmpjes en popcorn.


Eindelijk na maanden aftellen ging ik samen met 2 dinnetjes naar Gavin Degraw. Daar schreef ik al een verslag over maar wat een leuke avond had ik🙂.


Omdat ik vakantie had was er eindelijk de tijd om weer eens met dinnetjes af te spreken waar niet aan toe kom als erg druk heb. Samen met Jacolien ging ik in Tilburg Tapas eten. Wat erg lekker was… ik had nog nooit eerder tapas gegeten.


Naar het concert van Gavin Degraw ging ik ook naar Fall Out Boy waar ook nog eens The Pretty Reckless in voorprogramma stonden. En ja wat heb ik van deze dag genoten zeg. Wow ik vond beide bands zoveel beter dan verwacht en had ook nog eens een onwijs gezellig dagje Amsterdam🙂.


En ja uiteraard was er ook nog Londen (L)…. wat moet er meer over zeggen dan dat ik zo onwijs genoten heb en zo blij was dat ik eindelijk weer eens een bezoekje heb mogen brengen aan deze geweldige stad.

Ik weet nog zo goed dat ik erg twijfelde of ik in de maand maart wel vakantie moest aanvragen. Het is tenslotte dan niet zo’n lekker weer. Maar wat hebben we (en ik) geluk gehad afgelopen maand he. Wat een heerlijk weertje was het. Ook tijdens mijn vakantie heb ik gewoon kunnen genieten van ijsjes en het terras.


Ook zag ik na maanden die lieve Eefje weer toevallig nu 2x snel achter elkaar. Het is soms best moeilijk dat een aantal vriendinnetjes verder weg wonen en ik onregelmatig werk. Je kan dan veel lastiger even bij elkaar op bezoek gaan. Ik ben dan ook zo dankbaar voor deze momenten en weten dat ondanks de afstand er altijd mensen zijn die ik kan bellen als er iets is.

De maand april staat eigenlijk een beetje in het teken van werken…. Ik heb niet super veel dingen op de planning staan deze maand. Maar eigenlijk is dat niet erg… de maand mei staan er juist weer onwijs leuke dingen op de planning waar ik echt onwijs naar uit kijk🙂. En ook heb ik in mei onverwachts weer een weekje vakantie. Ik had nog zoveel vakantie uren dat ik met mijn werk heb afgesproken deze maand een extra weekje vrij te nemen. Ja ik kijk er naar uit. Eerst kon ik dit soort dingen moeilijk accepteren wat moet met zoveel vrij denk ik dan haha. Maar inmiddels kijk ik er naar uit en ben ik er stiekem aan toe…. want mijn vakantie waar ik uitgebreid over geschreven heb deze blog bestond alsnog de andere dagen die jullie niet liet zien uit werken haha. Dus in mei neem ik ECHT een weekje vrij😉

 

2 gedachtes over “Goodbye March, Hello april….

Geef een reactie

