Bye April hello May foto diary

De maand April was eigenlijk niet zo heel bijzonder geef ik eerlijk toe en dat had ik vorige maand eigenlijk ook al een beetje gemeld. Toen ik ook nog eens ruim 5 dagen plat lag met de griep was leuke er eigenlijk helemaal af. Toch maar een kleine terugblik dan. Ik was al dagen geleden begonnen aan dit bericht en toen opeens werd het zo leuk ‘druk’ dus het bericht is een beetje verlaat toch alsnog maar een kleine terugblik

Ik kreeg er afgelopen maand een achternichtje bij en daarnaast was 1 van mijn beste dinnetjes jaren. Ik ging dus baby en b-day inkoopjes doen. En uiteraard ging ik ook naar de verjaardag.


Ik werd verwend afgelopen maand…. er kwam een vriendin langs en samen gingen we de stad in, pakte we een terrasje want het was heerlijk weer en gingen uiteten. Soms vind ik het zo jammer dat ik sommige vriendinnen zo weinig zie. Daarnaast ging ik ook nog bij een andere vriendin thuis eten en bijkletsen ze had deze heerlijke aardbeien taart gekocht.


Ik kocht nieuwe schoenen…. eigenlijk nieuwe werkschoenen…maar ik vind ze zo leuk dat ze niet naar werk aandurf bang dat ze smerig worden haha. En even een selfie met mijn lieve Wizzel.


Wat baalde ik enkele weken geleden was mijn oude stofzuiger stuk gegaan. Mijn ouders brachten er 1 die nog thuis stond. Na 3 keer stofzuigen paf hij deed niks meer. Ik moest nu dus echt een nieuwe kopen. Wat een investering. Maar na lang twijfelen besloten om voor de Hetty te gaan. En om de maand af te sluiten werd ik ziek. Buikgriep….5 dagen lag ik plat in bed. Ook nog eens met koningsdag. Ik baalde onwijs ik kon niet gaan werken en heb niks mee gekregen van deze dagen. Ik heb alleen maar geslapen en tussendoor filmpjes en tv series gekeken.

4 gedachtes over “Bye April hello May foto diary

Geef een reactie

