BNC 2 Verslag

 

Vrienden die mij kennen die weten het …. ik ben gewoon tv serie verslaafd. Ik had het als jong meisje al. Een tv serie die ik geweldig vind kan ik EINDELOOS vaak kijken ook al heb ik het al eens gezien. Eigenlijk heb ik dit met alles in het leven. Een nummer wat ik goed vind kan ik eindeloos afspelen terwijl iemand anders het allang verveeld. Iets wat ik lekker vind kan ik elke dag eten/ drinken zonder dat ik het minder lekker vind. En ja dus ook die favoriete tv serie kan ik 100 keer kijken. Ik heb een grote collectie aan dvd boxen van tv series waar ik helemaal weg van ben. Mijn 3 favorieten zijn al jaren Dawsón’s Creek, One Tree Hill en sinds 2010 dus ook The Vampire Diaries.

 

Toen ik vorig jaar hoorde dat er een weekend kwam waar de acteurs aanwezig zouden zijn leek me dit helemaal geweldig. Waarom ? Geen idee… in Amerika zijn dit soort evenementen al jaren helemaal hip en straalt het altijd zo onwijs veel gezelligheid uit en je bent een heel weekend met allemaal mensen die net als jij helemaal weg zijn van zo’n serie. Je leert onwijs leuke mensen kennen en het vooral heel erg gezellig. Vorig jaar werd ik verrast door de energie die het leuke weekend me bracht, de mooie verhalen die mensen met elkaar deelde en misschien ook wel een stukje herkenning in sommige verhalen. Iedereen haalt ergens zijn passie en kracht vandaan toch ? De 1 doet dat door zijn werk, de ander door zich in te zetten voor een goed doel, te spelen in een band of van zijn hobby zijn werk te maken enz. Met het kijken van tv serie die leuk vind kan ik altijd even alles vergeten. Vorig jaar ontmoete ik in Brussel een leuke groep meiden en bouwde we gewoon een vriendschap op. Door de afstand zie ik niet iedereen super vaak maar door het jaar heen hebben we contact gehouden en hebben we elkaar nogmaals gezien.

 

Dus wat eigenlijk iets eenmaligs zou worden werd iets waar ik dit jaar weer heen ging…. samen met 2 meiden boekte we een hotel in Brussel. Een onwijs gaaf hotel !! Waarvan de kamer nog groter was dan mijn huis haha. Terwijl ik vorig jaar nog totaal geen idee had van wat ik moest verwachten van alles wist ik dat ik dit jaar gewoon zou gaan genieten, zou gaan lachen en mooie ervaringen zou kunnen gaan delen. En ja mijn weekend was zeker weten geweldig. Ik had een onwijs leuk weekend met de meiden, leerde nieuwe mensen kennen maar ook de hilarische verhalen die de acteurs hadden waren leuk, de mooie momenten die ze deelde en de verhalen van andere waren soms zo onwijs mooi. Vorig jaar ontmoete ik Nate voor het eerst tijdens dit event…. 1 van de acteurs die slechts een kleine rol heeft gespeeld tijdens de serie. Ik was toen teleurgesteld dat hij werd aangekondigd. Hij verraste me uiteindelijk enorm. Zijn verhalen, de manier hoe hij in het leven stond en alles wat hij had mee gemaakt in het leven maar daar uiteindelijk kracht uit heeft weten te halen gaven me zoveel bewondering en kracht.

Dit jaar was hij weer aanwezig en inspireerde zijn verhalen eigenlijk alleen maar meer. Net als mij werden er vorig jaar zoveel mensen geraakt door hem. Mensen vertelde hoe het hun vorig jaar kracht had gegeven door de dingen die hij had verteld en nieuwe hoop. Bij 1 verhaal zaten bijna 1000 mensen hun tranen weg te slikken door het verhaal van een moeder waarvan haar zoon was overleden. Ik zie een acteur of actrice verre van meer bijzonder dan andere mensen daarom snappen mensen vaak niet zo goed waarom er dan heen gaan. Voor mij is vooral de ervaring, de gezelligheid en de passie die mensen met elkaar delen. Bij het bezoeken van een festival of een concert krijg ik dit gevoel ook altijd🙂.

Een paar foto’s van mijn geweldige weekend :)….

 

8 gedachtes over “BNC 2 Verslag

  1. Pingback: Recensie ‘The Vampire Diaries’ | De wereld van Anna

Geef een reactie

