Bye May, Hello June foto diary

De maand mei zit er helaas weer op en juni staat weer voor de deur. Wat mij betreft wil ik de maand mei nog wel een keertje over doen en juni overslaan😉. Ik heb afgelopen mei echt genoten en top dingen gedaan.

Een vriendin kwam op bezoek en samen gingen we de stad in, en pakte we een terrasje. Ook zag ik eindelijk mijn achternichtje. Ik was oplos verliefd. Wat een plaatje.

friends
Samen met 2 vriendinnetjes ging ik naar Within Temptation en in de HMH dit was tevens ook het begin van mijn vakantie. 10 dagen had ik vrij en best wat leuke dingen op de planning staan. Het concert was wederom geweldig alleen was Sharon minder bij stem dan ik gewend ben. Al leek ze ook last te hebben van het gelijk ofzo. Erg jammer maar ondanks dat een mooie show en leuke avond gehad.


5 mei was het Bevrijdingsdag en als ik vrij ben vind ik het altijd gezellig om die dag één van de festivals in Nederland te bezoeken. Een vriendin en ik besloten om samen naar Zwolle te gaan. Ik was er nog nooit eerder geweest maar wat een leuke sfeer zeg. Het is in een onwijs groot park waar naast de optredens vanalles anders is te doen die dag. Het was heerlijk weer dus we hebben onwijs genoten van de zon, muziek en al het lekkers wat er die dag te krijgen was. Echt een top dag.


Ik heb er natuurlijk al over geschreven maar ik had een geweldig weekend in Brussel met 2 vriendinnen. Echt zo onwijs genoten😀


Samen met een vriendin ging ik een dagje naar Amsterdam, we zouden eerst naar Antwerpen gaan maar besloten uiteindelijk toch Amsterdam te doen. Allebei goed geslaagd en als afsluiten van de dag heerlijk gegeten bij het Hardrock Café.


Na mijn vakantie begon het werk leven weer en moest ik weer vol aan de bak. Tussendoor heb ik regelmatig toch nog even kunnen genieten van het zonnetje en de terrasjes. Waar ik met lekker regelmatig te vinden ben. En helaas heb ik ook afscheid moeten nemen van de lieve kat van mijn oma. Na het overlijden van mijn oma hebben mijn ouders daar al die tijd nog voor gezorgd. Helaas was beestje nu echt af. Voordat ze werd ingeslapen heb ik nog afscheid genomen en ben nog even gaan knuffelen. Het is goed zo !! Het beestje heeft een onwijs mooi en lang leven gehad. De kat werd namelijk ruim 20.

Al met al dus een te gekke maand achter de rug waarbij veel leuke dingen heb gedaan ! Juni word stukje rustiger en moet ik vooral werken. Maar er zijn vast nog wel tijd voor leuke dingen tussendoor🙂

4 gedachtes over “Bye May, Hello June foto diary

Geef een reactie

