Bye June, Hello July foto diary


Juni is weer voorbij gevlogen en Juli is officieel al begonnen…. weinig berichtjes geschreven terwijl ik eigenlijk zoveel wilde delen. Ik merk dat de laatste tijd minder goed in mijn vel zit en daardoor juist mijn laptop soms dagen niet eens aan heb. Hierdoor lees ik ook een stuk minder andere blogs. Dus sorry als ik niet actief ben en minder reageer. Ik denk gewoon dat ik deze tijd even nodig heb.

Ondanks dat ik niet heel veel bijzonders heb gedaan afgelopen maand en veel gewerkt heb toch een terug blikje… meestal word ik daar altijd vrolijk van als ik zie dat ik uiteindelijk toch meer gedaan heb dan ik dacht😉.


Mijn 2 verslavingen van dit moment…. Aardbeien en witte chocochip koekjes met frambozen…. OMG die zijn zo lekker. Helaas waren ze maar tijdelijk verkrijgbaar dus ik kon er maar even van genieten.


Samen met een collega ging ik eten bij Bagel and Beans… ik vind dit echt zo lekker en ik neem altijd een bagel met geitenkaas en honing. Mijn vriendinnen zijn er minder fan van dan ik dus eigenlijk kom ik er niet zo vaak. Daarom heb ik er extra van genoten😀. Ook ging ik naar de film Maleficent met een andere collega. Ik had geen idee wat van de film moest verwachten maar ik vond de film zo gaaf !!!


Het zou onwijs lekker weer worden en ik zou VRIJ zijn… ik maakte me helemaal zon klaar om samen met vriendinnetjes te gaan zwemmen en te genieten van de zon… dit duurde ongeveer een half uur toen deze wolken verschenen en niet veel later het onwijs hard begon te onweren en regenen. Nee het was geen geslaagde poging😦.


Gelukkig had ik soms ook wel geluk met het mooie weer tijdens een vrije dag en deze dag bracht ik door bij mijn ouders in Limburg. Ik genoot van het zonnetje buiten en daarna sprak ik af met een vriendin. We kletste bij aan de baas waar we heerlijk hebben gegeten. We gingen wokken en dit was echt al ruim een half jaar geleden dat ik dat voor het laatst heb gegeten.


De zomer is officieel begonnen stiekem geeft me dat een blij gevoel al is het weer op dit moment toch niet echt top te noemen. Toch hoop ik dat we nog een paar mooie dagen gaan krijgen😀. Verder kwamen mijn ouders op bezoek want mijn papa was jarig. Ik haalde taart en maakte deze foto. Volgens mij heb ik geen andere foto van mij en mijn papa samen.


Deze maand staat toch ook wel een beetje in het teken van voetbal. Normaal gesproken kijk ik dit soort dingen allemaal niet maar zoiets als het WK vind ik altijd wel erg leuk. Ik moest helaas ook regelmatig werken bij dit soort dingen maar afgelopen 2 wedstrijden heb ik wel kunnen kijken en heb ik net zo hard al ieder ander zitten mee schreeuwen. Op het werk hadden we oranje schorten en de wilhelmusjes om Nederland aan te moedigen en de andere wedstrijd keek ik bij een vriendin in stijl met pizza en popcorn !!


Als het zonnetje even scheen en ik was vrij bezocht ik regelmatig een terrasje… het is best beschamend hoeveel uren ik daar afgelopen maand heb door gebracht….. Maar ik heb geen buitenruimte en het is met lekker weer ideaal om dan op deze manier even te genieten van heerlijke weer.


En klein hoogte punt van deze maand was toch wel mijn bezoekje aan het strand. Ik ging een dagje werken in Den Haag en was al om 13.00 uur klaar… ik wilde van deze kans gebruik maken en ging door naar Scheveningen. Ik ben echt gek op het strand. Ik maakte een heerlijke strand wandeling en sloot de dag af met een terrasje en een boek met muziekje erbij. Als ik bij strand zou wonen zou daar zo vaak te vinden zijn.

Nu op naar Juli… Hebben jullie nog leuke plannen ?

3 gedachtes over “Bye June, Hello July foto diary

Geef een reactie

