Aftellen !!

 
Wat een heerlijk weertje is het al de afgelopen dagen he ? Hoewel het soms afwisselend met flinke regen buien en af en toe een bewolkte dag mogen we denk ik niet klagen. Op vrije dagen vind ik dit weer in elk geval heerlijk😀.
Half Nederland gaat intussen op vakantie en ik werk gewoon door… Als ik moet werken vind ik de hitte echter stuk minder leuk want dan sta ik in een zwarte outfit in tempraturen boven de 30 graden te werken. Warm dus !
 
Des ondanks ben ik intussen ook aan aftellen !! Terwijl dadelijk iedereen hun vakantie er al op heeft zitten gaat de mijne dan pas beginnen. Over precies een maand heb ik namelijk ook heerlijk vakantie😀. Voor het eerst in jaren neem ik echt vakantie in de zomer. 2,5 week ben ik vrij ! Normaal gesproken werkte ik altijd heel de zomer door (omdat in ijssalon werkte) en nam hoogstens een paar dagen vrij. Dit jaar dus bijna 3 weken vakantie. En dat is nog niet alles😀. Ik ga ook deze zomer echt er even tussenuit. Ik ga met een vriendin een weekje naar Portugal. Ik kijk er echt onwijs naar uit. We hebben hotel wat vlakbij Lissabon ligt, heerlijk aan het strand en vlakbij de andere bekende plaatsjes Cascais (waar je goed kan winkelen schijnt) en Sintra. Genoeg te doen dus🙂. Het aftellen kan nu echt beginnen. Hebben jullie nog leuke tips voor Lissabon ?

Een gedachte over “Aftellen !!

Geef een reactie

