23 Juli 2010….

Ik wist dat ik eind juli met deze blog gestart was maar wist niet meer de exacte datum…. helaas ben daarom een weekje te laat…. maar 23 juli is het precies 4 jaar geleden dat ik op deze blog begon met schrijven WOW…. dat is wel een kleine mijlpaal haha.
Hoewel ik niet super veel bezoekers hem en wisselend schrijf (het ene moment is het super vaak en het andere moment juist best weinig) is dit toch een plekje wat ik onwijs leuk vind om terug te lezen wat ik allemaal afgelopen jaren gedaan heb. Naast dit heb ik ook onwijs leuke andere blogs leren kennen en heb onwijs lieve reacties gehad !! Iedereen bedankt daarvoor.

Een gedachte over “23 Juli 2010….

Geef een reactie

