Terugblik maand Juli

Oke, ik loop (weer) een beetje achter de maand Augustus is al zowat voorbij. Maar toch nog even een terugblik op de maand juli. Stiekem kijk ik gewoon heel erg uit naar eind Augustus want over 10 dagen heb ik VAKANTIE. Gewoon even niks…. en genieten van leuke dingen doen😀.

Eerst even terug naar Juli…. waar het zonnetje in elk geval gelukkig zo nu en dan te voorschijn kwam en we toch een beetje zomer hadden in Nederland.

 
Wow het lijkt inmiddels alweer maanden geleden dat Nederland in de ban was van voetbal. De wedstrijden die ik kon kijken als ik niet aan werk was heb ik ook gezien. En ja deze foto is gemaakt tijdens een dagje dat ik in de stad ging kijken. En Orange is the new black…. wat is het leuk om nieuwe (leuke) tv series te ontdekken. Bij mij is dat wel een beetje een zwak puntje. Inmiddels heb ik alle afleveringen al gezien en ben ik intussen begonnen met Lost.


Spontaan geweest uiteten bij een Sushibar…ik lust helemaal geen Sushi maar je kon een heleboel andere lekkere dingen bestellen. Uiteindelijk ook een paar sushi stukjes geprobeerd waarvan ik er 1 wel erg lekker vond. Ook was Wizzel vorige maand een beetje ziekjes… gelukkig lijkt het nu weer oke te gaan.


Mijn liefde voor het strand is inmiddels geen geheim het liefst ga ik met lekker weer naar het strand. Dus als keer vrij ben en het is mooi weer doe ik dit regelmatig. Samen met vriendin ook erg leuke dag gehad. Genoten van lekkere weer, lekker eten en als afsluiter van de avond nog naar de film geweest. Erg leuke dag gehad.

926549_1474047319501796_2115966797_n
Eindelijk stond er weer een festival op het programma samen met een vriendin ging ik naar Breda Live. Nog nooit eerder geweest maar er was leuke sfeer mogen genieten van optreden van Di-rect, Miss Montreal, Van Dik Hout en Guus Meeuwis.


Ik kreeg er afgelopen maand weer 2 oppas kitties , netflixs en een balkon bij… Want ik paste op de katjes van een vriendin. Erg veel tijd daar door gebracht en genoten van deze 2 deugnieten😉.


Ook bracht ik een bezoekje aan de kermis in Tilburg erg leuke avond gehad… eigenlijk is dit een beetje traditie geworden. En last but not least kan mijn lieve oma ook niet ontbreken in deze maand. Een jaar geleden alweer dat ik afscheid moest nemen van mijn lieve oma. Hoewel ik er nog steeds vrede mee heb… het is ‘goed’ zo. Mis ik mijn oma wel. Ik ben zoveel mensen verloren in mijn leven maar mijn oma is de persoon die ik het meeste mis in mijn leven. Maar eigenlijk is dat alleen maar mooi. Dat geeft aan hoe belangrijk ze was🙂

Een gedachte over “Terugblik maand Juli

Geef een reactie

