radio stilte.

Het is intussen alweer een hele tijd geleden dat ik een blogje heb geplaatst. En zo vaak heb ik er aan gedacht een nieuwe blog te schrijven of was er iets leuks wat ik wilde delen. Daarom toch maar een nieuwe poging wagen…  De zomer is inmiddels weer voorbij en de dagen worden langzaam weer langer en kouder. Hoewel ik in de zomer veel gewerkt heb heb ik ook leuke dingen gedaan. Ik heb een aantal concerten bezocht, ben naar festivals geweest. Heb heel veel terrasjes gedaan en gezellige dingen met vrienden gedaan. En als klap op de vuurpijl heb ik heerlijk 2 weken vakantie gehad. Voor het eerst in 5 jaar was ik in de zomer zolang vrij. Ik ben een weekje naar de zon geweest in het mooie Portugal. Ik vond Portugal echt een prachtig land. Met uitzicht waar je soms even stil van werd. Nog even wat hoogte puntjes van afgelopen tijd ;)….


Een bezoekje aan de kermis…


Ik genoot van een heerlijk zonnetje op Dutch Valley met optredens van o.a Di-rect, Ilse de Lange en Kensington


Ik probeerde wat vaker mijn rust te nemen door een boek te lezen of gewoon even te chillen met mijn lieve Wizzel.


Helder blauwe luchten en heerlijk weer had ik in Portugal. Ik wil zeker nog een keer terug !


Ik genoot van deze heerlijke High Tea


Ik was er al een paar jaar niet meer geweest maar ik bezocht eindelijk weer een keer Appelpop. Dit jaar erg druk maar onwijs leuk en gezellige sfeer.

01 02
Ik ging met een vriendin die ik al onwijs lang niet gezien had naar Gavin DeGraw inmiddels alweer voor de 6de keer dat ik hem live zag. Onwijs genoten en mijn favoriete artiest van dit moment.

Dit is in het kort mijn zomer van 2014…. ik denk dat ik niet mag klagen😀

Een gedachte over “radio stilte.

Geef een reactie

