Hellow November


Hmm November alweer het jaar is alweer bijna voorbij…stiekem schrik ik daar een beetje van… ALWEER een jaar voorbij. Ik ben alweer bijna jarig en misschien vind ik het stiekem wel vreselijk om ouder te worden. Maar niet te lang bij stil blijven staan maar gewoon genieten van de dingen die we doen.

Eigenlijk was het afgelopen maand een beetje stilletjes met de dingen die ik gedaan heb. Ik heb (wederom) onwijs veel gewerkt maar was ook niet helemaal lekker. Hierdoor heb ik een aantal keer op dagen dat ik vrij was leuke plannen laten schieten en gekozen voor een dagje rust. Toch even een terugblik

Begin vorige maand bezocht ik het concert van The Fray…

The Fray is een band die al jaren op mijn verlanglijstje stond om een keer live te zien. Na jaren wachten was ik er dan toch bij in Den Haag. En wat heb ik genoten zeg. Ik vond de band echt geweldig en zo muzikaal. Ook vond ik het zo onwijs gezellig om een oude vriend die ik al een hele tijd niet meer had gezien weer eens te zien. Heerlijk kunnen bijkletsen. Zijn huisje mogen bewonderen en vooral een beetje trost zijn in hoe hij is gegroeid als persoon🙂.


In mijn vrije tijd dronk ik heel wat thee weg… ik had zo onwijs last van mijn keel. Voor het eerst in 14 weken stond ik een weekend vrij gepland op mijn werk en ik baalde dus dat ik niet lekker was. Toch ging ik wel mee naar het personeelsuitje waar we met z’n alle gingen uiteten en bij kletsen. Ik koos voor fish en chips🙂.


Mensen die me kennen weten het mijn liefde voor tv series… in Oktober waren voor een aantal series de zomerstop eindelijk voorbij en kon ik er eindelijk weer van genieten. Ook ben ik begonnen met het kijken van Lost. En ik weet het deze serie is inmiddels al ‘oud’ en iedereen heeft het al gezien die het wilde zien. Maar soms ontdek je leuke dingen pas later😉.


Ik bezocht een optreden van Di-rect van de tour die ze op dit moment doen door Nederland. Erg genoten wederom. Een show met een paar mooie nieuwe elementen waar ik zeker wel door geraakt werd. En ik blijf het leuk vinden hoe Di-rect ooit een tiener band was en nu zo onwijs breed publiek heeft gekregen.

En dan Last but not least…. in Oktober was het alweer 2 jaar geleden dat ik het geweldig mooie New York bezocht. Wat vond ik het daar geweldig. En voor mij was al duidelijk dat ik dolgraag terug wilde naar deze stad maar ik had niet verwacht dat dit ook in zo’n korte tijd zou gaan gebeuren. Ik ga namelijk terug. Ben ik normaal gesproken iemand die eindeloos nadenkt over dingen besloot ik nu in een paar uur een ticket naar New York te boeken. KLM bestond laatst namelijk 95 jaar en had om die reden 24 uur voor 3 steden een geweldig aanbod. 1 daarvan was naar New York en stiekem begon het toen wel beetje te kriebelen. Helemaal niet verwacht dat ik er daadwerkelijk iets mee zou gaan doen… maar een paar uur later had ik gewoon een ticket :O. In Februari ga ik gewoon terug om een hele week opnieuw te mogen genieten van deze geweldige stad.

Een gedachte over “Hellow November

Geef een reactie

