2014

2014
2014…

Wat was ik blij dat ik de 13 kon afsluiten want dat klonk al zo negatief en eerlijk is eerlijk op een paar hoogte punten voelde 2013 meer als een klein diepte punt. 2014 zou en moest dan ook voor mij een beter jaar worden. En JA! Ik kijk terug op 2014 als een fijn jaar met een paar mooie pluspuntjes….

– Ik kreeg EINDELIJK mijn contract verhoging op mijn werk en was dit jaar alweer 6 jaar in dienst.
– Ik bezocht 2x Londen, Brussel, Portugal en Antwerpen en last but not least ik kocht een ticket naar New York waar ik in Februari naar terug ga.
– Ik bezocht 10 concerten, 5 festivals , 29 films en ging ontelbaar vaak naar het terras en uiteten met vrienden.
– Ik hoefde dit jaar (gelukkig) geen afscheid te nemen een dierbare.
– Ik werd 27 en voelde me sinds jaren een keer echt jarig dankzij mijn lieve vrienden.
– Ik ging meer op kraam visite als ooit te voren.
– Ik me nog gelukkiger prijs met zoveel mooie, lieve en bijzondere mensen om me heen !!
– Ik 5 kilo afviel maar volgens mij ook weer aankwam :p.

 

Conclusie 2014 was een jaar waar ik dankbaar op terug kijk op naar een geweldig 2015 vol mooie herinneringen !

Geef een reactie

