liefde voor film…

Oww ik was weer wat aan het rondneuzen op de site van de Pathe, er er draaien (of komen binnenkort) zoveel leuke films in de bios. Het liefste zou ik naar ze allemaal willen. Maar ik denk dat als ik na 1 van al die film ga al van geluk mag spreken :$ met mijn te drukke schema. Hier een overzichtje.

Red Riding Hood

Alle Tijd

Water For Elephants

Never let me go

7 gedachtes over “liefde voor film…

  1. Never let me go en alle tijd wil ik ook graag zien, die andere twee opzich ook wel maar spreken me iets minder aan ..!!

    miss kunnen we wat datumpjes prikken om naar wat films in tilburg (?) te gaan..???

    weet niet wanneer ze allemaal draaien!!

    • Red Riding Hood en Alle tijd draait op het moment al en Never let me go draait volgend mij vanaf volgende week, net als Water For Elephants.

      Ik zou zondagavond,maandagavond (2 mei dus), maandagavond 9 mei,zondagavond 15 mei,maandagavond 16 mei,vrijdagavond 20 mei kunnen (en natuurlijk de datums die vrij ben en je had gepingt…) Maar dit zijn dagen dat overdag moet werken dus savonds evt zou kunnen laat maar weten :D.
      x

Plaats een reactie